Söndag

I dag är det soffläge som gäller hela dagen. Kanske ska på bio sen vi får se. Annars blir det kanske en sväng till Marika.
M var och tränade innan med S hans turkiska träningskompis. Nu ska han i väg och träffa sin andra turkvän I. Kul att han har ett socialt liv faktiskt.
Sen hoppas jag han har lite tid för mig också i kväll!
Han berättade innan att jag har förändrat han så sjukt mycket på positivt sett. Bland annat han skulle aldrig ha på sig rosa kläder förr. Ok ingen stor förändring. Men nu när han gymmar så duschar han där och han går till med utan att gömma sitt ärr på magen när han duschar. Och det är något han har haft jätte svårt för. Och i Turkiet duschar man inte så där öppet även om man bara är killar. Och nu bryr han sig inte. Och nu vill han till och med gå till badhus. Jag är så stolt över han...

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0