Så värmt och skönt

Jag tror jag börjar bli lite små sjuk. Är typ trött hela tiden, svårt att sova och ont i huvudet. Men det hindrade inte mig en dag på beach i dag heller. Mötte upp Maria utanför hotellet åt först lunch som vanligt. Sen blev det stek som gällde. I dag var det grymt värmt. Svettades allt lite. Och ännu mer färg i dag :)
Mamma ringde på skype innan och berättade att dem funderar på att åka till Thailand nästa år i Mars i 3 veckor. Jag vill så gärna dit. Men tror inte det finns någon chans för oss att spara ihop 40000. Inte på denna guide lönen. Tusan också jag som så gärna vill åka dit.
Nu blir det film tajm som gäller. Har ingen ork på kvällarna att göra så mycket även att jag är ledig..

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0