Day off

I dag är det Onsdag och med andra ord day off! Älskar mina lediga dagar! Dem är mycket uppskattade. Har ju inte så många sådana. Känner att man jobbar mer än man har fritid. Lite tråkigt för det har gjort att jag har börjat tröttna på det mesta på jobbet nu! För man hinner inte göra någonting annat än bara jobba. Sen har man en ledig kväll och en hel dag ledig då man vill vila men ändå göra något.
Och det märks att jag jobbar en del för jag är sjuk hela tiden. Nu har jag fått jätte ont i halsen igen och tappar rösten ibland. Innan dess var det magen som höll på och innan dess var jag förkyld och ont i halsen också. Så frågan är när man ska bli frisk.
Men snart blir det 4 dagars semester det är något jag ser fram emot som bara den.
På lördag bär det av till Side och Pegasos World. Då vi ska vara där i 3 veckor igen. Då vi hyr ut vårt hotell till en massa ungdomar från Österike. Det är väl med delade meningar jag ska vara i Side. Men kan nog bli skoj att komma till det hotellet igen. Lite längre i från älsklingen bara! Fast träffar han ju bara när jag är ledig nu ändå. Så det gör väl ingen större skillnad. Känns faktiskt lite jobbigt att jag inte riktigt har den orken att åka in till Alanya mer än när jag är ledig för att träffa min älskling!
Ja som sagt day off i dag! Vad ska man hitta på vet inte riktigt vad jag känner för faktiskt. Jag vill ju till stranden men vet inte om det är så där jätte bra att jag hänger där när jag mår lite dåligt. Kanske bara bli värre. Men sen vill jag ju inte sitta hemma heller hela dagen när det är värmt och fint väder ute. Jag får se vad som händer om någon timme. Ska väl försöka äta något snart i alla fall!
I går var jag på restaurang med Mustafa och 2 gäster från hans hotell. Ett par som han har pratat en del med om mig och så. Som ville träffa mig. Det var mycket trevligt faktiskt. Var en lugn och skön kväll. Och det var mysigt att göra något med min sötnos också.
I dag är det också en speciell dag. För det är ingen vanlig dag! För i dag kommer äntligen Mikaela tillbaka till Alanya! Ni anar inte hur skönt det ska bli att få tillbaka henne hit. Och speciellt nu när min semester är snart! åå vad vi ska umgås! Har saknat henne massor här nere.
Idag är det en annan speciell dag också. I dag har jag och Mustafa varit förlovade i 8 månader. Älskar han massor!
Och för 2 dagar sen har jag varit i Turkiet i 3 månader oj vad tiden går snabbt. Och var mycket det har hänt. Saknar er där hemma massor!
Är väl inte världs bäst på att skriva till er. Men ni ska veta att jag altid tänker på er och saknar er massor!

Kommentarer
Postat av: Mikaela

<3

2010-06-18 @ 18:12:33
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Ella

Kan din kille prata svenska? Och hur går det med uppehållstillstånd och sånt? ;)

2010-06-18 @ 19:08:25

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0