Bry mig

Just nu kunde jag knappt bry mig mindre om olika saker. Och speciellt i dag. Jag bara är.
Vet inte varför just i dag. Men fy va skönt det är att inte bry sig om något.

Har varit på Pegasos World nu i 2 veckor och har bara halva dagen i dag och i morgon kvar sen slipper jag vara här.. Hur skönt som helst att få komma tillbaka till Planet där ALLT är så mycket bättre..
På Planet har det nog vart 5 familjer som var där förra året som har kommit i år. Och känt igen mig. Och här på Pegasos World har det varit 2 familjer som har kommit fram och frågat om jag jobbade på P.P förra året. Jag tycker verkligen det är jätte kul när dem kommer ihåg mig från förra året.

Var hos doktorn i går. Och har fortfarande infektion i min halsen den är jätte röd och svullen. Så fick mer mediciner. Men jag är försiktig. Går inte i blöta kläder eller sover med ac på för kallt. Så hoppas på att det blir bra snart.

På Onsdag ska vi ha team day. Ska bli riktigt roligt. Men är det raffting i år igen då vill jag inte följa med. Inte för att jag inte vill köra rafting. Jag tror inte det är så bra att jag åker i vattnet med kläder på och sen upp igen och i det vattnet är det svin kallt. Så det är nog ingen bra ide. Så hoppas det blir något annat.

Hoppas på att jag får ledigt i kväll eller i morgon kväll så jag kan åka in till Alanya och träffa Åsa och hennes man. Eftersom jag hade trott att jag var ledig i morgon så jag hade tid då. Men så blev det ju inte. Och dem kom när jag hade min day off i onsdags på natten och åker hem nu på onsdag. Vore kul att träffa dem och säga hej. Men vi får se om jag får.

För övrigt är allt bra. Värmen börjar stiga och det börjar bli riktigt svettigt. Saknar er alla där hemma så sjukt mycket. Vill så gärna komma hem till er bara för en natt.

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0