Stannar

Ja mina kära vänner. I dag har det varit en hel del tankar i mitt huvud och mycket prat med vänner och mamma och pappa. Efter mycket velande och ett beslut så ville jag säga upp mig. Jag ville kasta in handduken och komma hem till Sverige. Det var bestämt.
MEN! Så blev inte fallet. Och jag vet inte varför egentligen. För jag vill hem till Sverige. Så jag vet inte vad jag ska säga om mitt beslut faktiskt.
Jag stannar gör säsongen ut och hoppas på att den går fort. Den här säsongen har inte varit något om man jämn för med den första säsongen. Jag älskade förra säsongen. Men det finns många olika anledningar till det som jag inte kommer till att ta upp här.
Nu stannar jag i alla fall till slutet av oktober. Jag vet inte om det blir slutet av oktober eller runt den 20 november. Framtiden får visa vad som sker. Som sagt väldigt klyven.


Kommentarer
Postat av: E

Är det Mustafa som vill att du ska stanna?

2010-09-01 @ 11:11:51

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0