Mail

De dagar jag öppnar på jobbet så börjar jag jobba klockan 6 på morgonen. Det är fortfarande ganska mörkt utanför, staden sover, det är kallt och jag är helt ensam i hela byggnaden. Överallt är det knäpptyst bortsett ifrån de ljud som jag gör när jag arbetar. Ofta känner jag mig ganska ensam sådana morgnar eftersom jag har tid att tänka mycket då. Det kan vara ganska jobbigt. I morse var det en sådan dag.

 

Men helt plötsligt när jag står där i min ensamhet och pillar med kakorna poppar en bild upp i mitt huvud ifrån ingenstans. Bilden föreställer mig själv och en av de vackraste människor jag känner. De sitter på en uteservering på ett sushiställe i göteborg och pratar om livet. Min vackra vän har precis tagit beslutet att söka en reseledarutbildning i spanien och är jätteglad. Hon ler med hela ansiktet när och berättar för mig och hon ser fram emot det hur mycket som helst. Jag ser bilden framför mig och känner samma härliga känsla i magen som jag gjorde den dagen. Jag blir varm och lycklig och jag ler för mig själv där jag står. Och det där leendet har hållit i sig hela dagen…

Jag vet att du står framför en av de största prövningarna hittills i ditt liv älskling och jag vet att du känner dig nervös. Men jag vet också att du kommer klara det GALANT! Du är strålande och underbar och inga hinder i världen är för stora att klättra över.

Jag saknar dig något enormt.

Kärlek.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0