Hatar att vakna så

Trodde jag hade sov morgon. Och hade verkligen tänkt att sova bort hela dagen och bara vara för mig själv. men så fel jag hade… kl kvart över 9 ringer min chef från H och frågar var jag är någonstans. Då hade jag missat att det var i dag jag skulle jobba hos han och inte i morgon.. Upp på 2 sekunder och springa till jobbet.. Hatar när man måste jobba så… Men va ganska lugnt hos H i dag.. Fick gå tidigare.

Sitter och väntar på att Beckis å Mea ska hämta upp mig för en liten lunch. mys pys.. Sen blir det jobb på Claras… Inget jag orkar men men…

Jag har så många tankar nu så jag dör… Men vi få hoppas att allt klarna snart


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0