Edina

Usch va jag är trött.. Sov 3 timmar i går efter jobbet. Sen somnade jag runt tolv i går och när klockan ringde i morse vid elva var jag fortfarande sjukt trött.. Skulle nog kunna sova bort hela dagen om jag ville… Men har varit hos Edina och fixat håret.. Så sjukt nöjd blev jag.. Det blev så snyggt.. Tack Edina det blev kanon bra…

Jag o Jennie satt och pratade om festen på lördag och har insett att det kommer en hel del. Så vi ringde och frågade syster om vi kunde få låna deras lägenhet.. Och förvånade som jag blev sa hon ja.. Så nu är festen flyttad dit. Den är ju lite större om man säger så.. Tack syster det var kanon snällt. Så nu är alla välskomna till henne i stället..

Ska ha mys kväll med Jennie nu så


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0