NIKKI

Fy tusan vilken trevlighelg jag å Nikki har haft.
började med att jag åkte hem till henne på fredag å kollade på Let´s Dance och käkade frukt doppade i choklad =)
Sen fick vi för oss att vi skulle dricka så vi åkte hem till mig å började små supa å sjöng Sing Star grymt trevligt tycker jag att vi hade.
Lördagen så åkte vi ut till hennes mamma som föder upp hund 8 veckors hundar hur söta som helst.
åkte sedan hem å vilade lite sen kom Nikki. Hade först våran egen lilla förfest med SING STAR så klart.
Sen gock vi till en annan för fest. Mycket trevligt. bar sedan av till Harrys. Va dock inte så pigg. Hade ju så jävla ont. 
I dag har ja å la familja varit på lager. skönt att få shoppa loss när allt är jobbigt det märks i plånboken när allt inte är som det ska va =/
jaja hittade en hel del faktiskt.
Vart hos farbror doktor i dag med å fått antibiotika. Göö jobbigt att vänta i nästan 1 timme när man har bokat tid å sedan tar besöket bara 5min. 
nu ska jag faktiskt hoppa i säng snart..


SEE U

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0