över ett halvår har det tagit mig

i dag fick jag äntligen tummen ut att städaoch tvätta. Men det som tog över ett halvår att fixa är att köpa nya blommor till köket, flytta på datorn som nu är inklämmd i ett hörn och fixa andra små saker som jag inte fixat sen ja flyttat in. Nu väntar jag bara på bordet sen ska jag fixa sladdarna sen så ska jag sätta upp högtalarna men det kommer det. nu har jag varit duktig.
Sen har jag härmt somsäkert halvasvenska folket som har läst veckorevyn fixat mina smyken med ikea köks sak. As bra blev det. 

CHAI LATTE har jag blivit beroende av... MM va gott det är.. vill ha hela tiden.
Jobba i morgon med sen blir det bastu å bad på skogsro i sandhem å lite små festande. så sjukt skönt och skoj ska det bli. Kom precispå att jag har glömt packa ner min bikini kan ju va ganska bra tror jag =)
nä bästa att ja packa ner den innan jag glömmer sen blir det idol

hej svejs

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0