Så mycket men ändå så lite

Det är så mycket som sker just nu men ändå så lite i mitt liv. Jag vet inte vad jag vill dela med mig eller vad som ska stanna i mina tankar.

Vart på ett möte idag och i morgon kör vi med hårdhandskarna om detta ska gå vägen!

Milo är fortfarande dålig. Ingen spya men bajsblöjor får vi byta en del.
Men trotts att han har 39 i feber och har maginfluensa är han inte slö eller trött. I natt sov han dåligt, vi vaknade många gånger men fick sova till 10. Sen sov han endast 40 min på dagen. Och svårt att somna i kväll. Han är alltid sådan här när han är sjuk sover aldrig mycket som de normala människorna brukar göra ;) Nej han brukar ta igen den sömnen när han väl är frisk igen.. Han är inte så normal min son! ;)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0