Många drömmar

 
I mitt liv har jag haft många drömmar. Många som bara har blivit drömmar. Av feghet, av tryggheten, av att jag inte haft orken.
En del drömmar har jag full följt och det är jag så stolt över. Men visst är det många saker jag önskar att jag hade gjort.

Sen har jag gjort många dumma saker i mitt liv. Men jag kan bara säga att hade jag inte gjort vissa saker hade jag nog inte vart den person jag är i dag och heller inte vart med om vissa saker. Jag är inte stolt över det men jag står för det!

Jag har även nu en massa drömmar. Jag har 2 saker just nu som jag kämpar med. Jag ger ofta upp för fort. Men jag ska bevisa för mig själv, absolut ingen annan utan bara för mig själv att jag klarar av det. Det är tufft men jag ska klara det.

Sen några månader sedan har jag gett ett löfte till mig själv. Det är att inte såras av andra att jag är hellre själv än att vara bland folk som sårar mig. Jag känner mig starkare än vad jag gjort på länge.
När jag blev mamma så har "jag" fått välja mellan vänner eller min son. Man blir inte frågad längre!

Jag vill så gärna vara "ärlig" i min blogg men jag är för feg för att verkligen skriva ner allt. Jag är inte så sugen på att dela med mig om mitt liv lika mycket längre.

Det är just nu kaos i mitt huvud. Så många tankar. Så många känslor.

Det fanns en tid då allt var enkelt! När livet var som en dröm!
 

Kommentarer
Postat av: Anna

<3

Svar: <3
Zandra Örneling

2013-03-21 @ 21:23:16
URL: http://annisen2.blogg.se
Postat av: Sandra

Känner verkligen igen mig i dessa tankebanor och känslor, förutom mamma biten då. Hoppas det löser sig och att de 2 saker du kämpar för blir bra.

2013-03-21 @ 22:00:37
URL: http://www.saaka.blogg.se
Postat av: Dijana

Lite ot, men jag tänkte fråga dig som har studerat via miroi. Hur är slutproven? Får man frågor som har dykt upp under inlämmningarna eller är det helt nya frågor. Är de jätte svåra prov?
Ang inlägget, kämpa på för din familj och son det är de viktigaste i livet💛

Svar: Vad läser du på Miroi? Det är verkligen jätte olika på deras prov. Men det mesta som är på inlämningen är med på provet.
Tack vännen <3
Zandra Örneling

2013-03-21 @ 22:28:19
Postat av: Dijana

Jag läser till ekonomiassistent nu så den första kursen är administration 1. Inlämmningarna har gått bra men de känns som att provet kommer att gå åt skogen. Det är så himla mycket att komma ihåg, tror nästan att det är omöjligt.

Svar: De är lite svåra. Men jag fick VG på de flesta då är jag inte duktig på att plugga så det kommer gå jätte bra. När är första provet?
Zandra Örneling

2013-03-23 @ 00:03:40

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0