Sov morgon

I dag var det som vanligt babas tur att ta morgonen med Milo. Men Milo gav oss alla sovmorgon. Kl 10 vaknade han då jag väckte han lite lätt. Imorgon är det min tur och ja 7 vaknar han väl som vanligt! Men jag ska absolut inte klaga. Milo sover ju hela nätterna från att han somnar till att han vaknar på morgonen.
I dag är min lilla plutt 14 månader! Det är helt otroligt vad tiden går fort.

Vi har även hunnit städa, byta lakan, och tvättat. Tagit en tur till olika butiker.

M är hos en kompis och festar kan tänka mig att han är mindre pigg i morgon! Så jag och Milo hade en mysig eftermiddag tillsammans!

Kollade även på en så mysig film när Milo hade somnat! Safe Haven!


Kommentarer
Postat av: jaana

Härligt med sovmorgon! :)

Svar: Ja verkligen :)
Zandra Örneling

2013-04-27 @ 22:58:05
URL: http://bananajaana.blogspot.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0