Tiden

Var tar tiden vägen. Jag är mamma ledig. Men känner mig alltid stressad. Att jag inte hinner med allt jag ska. Fattar inte!
 
Kollar på sista matchen som Sverige spelar nu i EM! Sen var denna sagan slut. Surt sa räven. Men Milo har vart ett troget fan och haft på sig Sverige dräkten i dag med. 
 
I morgon hoppas vi på sol som dom har utlovat för då ska jag Mea och Denise till vätternstranden. Jag och Mea sågs alltid där innan när båda var ledig och det var fint väder. Men senast var sommaren 2008 så det är 4 år sedan vi hände där. Så får hoppas det blir fint väder. Milo ska ju självklart får följa med. Få se hur länge han orkar hänga på beachen! Har en hel del att göra i morgon med innan vi far till Hällefors på torsdag! 

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0