Inte alltid som man tänkt sig!

Hade inte tänkt mig dag skulle bli så här. Men den blev ju kanon. M var trött och sov som en gris. Så när jag fick ett sms om att hon och Leon var hos mormor så gick jag dit. Sen blev det fika också. Och vågar jag säga att jag åt min 4 semla för i år. Och att det är 3 semla för i år. Haha! I dag åt jag den godaste hitills. Köpt hos Gillberts!

Varning för att jag klagar mycket!

Nu vill jag att han ska komma ut. Jag är så trött på detta. Mest för att jag har så ont av det. Jag har verkligen jätte ont. Har problem att komma upp ur soffan och sängen för det gör så ont i magen. Jag vill inte klaga. Men jag orkar inte mer. Det finns så mycket annat som gör ont. Det är inte bara jobbigt ont utan riktigt ont. Ja jag hoppas ni förstår hihi! Men om det ändå fanns något som gjorde att jag kunde få ut han nu.. Och kunna leva normalt igen!
Mådde så illa innan och var jätte yr och kunde inte fortsätta laga mat! Tur M är där som en räddande ängel.. Är inte utvilad för 5 öre då så fort jag vänder mig om så vaknar jag för att jag har ont. Jag måste kissa hela tiden.. Ge mig min son nu!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0