En dag i solen

I dag har det varit en hel dag i solen kan man säga.
Började med att hämta upp bambam och gick till lilljeholmen där Lisa var. Sedan kom Marika, Charlie och Nea. Men bambam är ju inte så snäll mot andra hundar. Men han fick gosa med mig så gick det bra.
Satt där ett bra tag. Så himla skönt.
Sen blev det dags att gå in till stan för att möta upp Mea och Carro som skulle hjälpa mig med lite papper. Sen kom även Lisa, Marika & Charlie. Så från 11 till 18 var jag ute i solen i dag.
Det resulterade i att jag allt har fått lite färg. Lite svider det allt. Men det är nog den mest underbara onda känslan ever att ha solbränna. Då vet man att sommaren är på väg och att man börjar bli brun igen!

Kommentarer
Postat av: Tina

Vad irriterande med lönen där! :/ Hoppas det löser sig. Kraaam! Saknar dig som en tok!

2011-05-10 @ 01:32:34
URL: http://www.tinasmelodi.blogspot.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0