Regn/Sol

Haft en kanon bra dag. Åkte ju som sagt till Båstad innan. Åkte och kollade lite i butiker. Handlade dock inte mycket. men det var en mysig utflykt. Vi hade inget regn men ingen sol heller.
När vi kom tillbaka till villavagnen så var det sol.
Känns så bra när det regnat så i Jönköping. Mohahah!
Så har suttit i solen nu i eftermiddag och njutit.
Åt grillad lax och drack vin till maten. Å kan inte alla dagar vara så här.


Jag har även vart duktig i dag. Har gjort klart min tredje och sista uppgift nu. Så nu är det bara proven kvar. Ska bli skönt att bara ha en kurs sen resten av sommaren.

Nu i kväll blir det vin ost och kex. En tidig god natt. För i morgon skulle det vara ännu en dag med sol. Är så glad att jag följde med den här helgen. Visst saknar jag M! Men jag vet hur mysigt det är när vi träffas igen på söndag!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0