Trevlig kväll

Hade en helt underbart trevlig kväll i går med goda vänner. Så kul att killarna kan umgås och prata deras språk och vi tjejer kan prata svenska.
Jätte trevligt att även träffa Fredrika och Hasan som kom från Nässjö för att vara med!


I dag skulle jag syster mamma och bror till tyghuset i taberg hade vi tänkt oss. Men precis när jag hade gått upp ringer syster och säger att mamma är sjuk så det blir inget. Tråkigt när man har ställt in sig på något.
Så städade i stället!
Sen ringde Suleyman och frågade om vi ville följa med upp till a6 och Ikea. Så snart ska vi möta upp dom på bussen. Tror ju knappast vi kommer vara själva där uppe. Men skönt att hitta på något.

I kväll ska M på julbord med jobbet och jag tror jag ska gotta mig här hemma med tända ljus och mys. Ska bli skönt! Inte utslängd denna lördagen i alla fall.
Känner mig som en karl när jag sitter ner. Helt otroligt! Haha! Kan ju inte sitta ihop med benen så måste ju sitta i sär med dom. Jätte sexigt. Magen är stor och i vägen nu mera!

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Var huuur kul som helst att äntligen få träffa er :)

Det får göras om snart! :)



Hoppas du har en mysig kväll!

Kram <3

2011-12-17 @ 19:30:48
URL: http://eddegirl.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0