Så näst sista dagen av 2008

Har redan skrivit om mitt 2008 så känns onödigt att göra det igen. Men mitt 2008 har varit händelserikt på många plan kan man säga. Ska försöka kortfatta mitt 2008

Jobbade på Ikea i början av året. Där jag trivdes ganska bra. Men var ändå ganska för social för att åka runt och prata med tysta pallar. Under Ikea tiden hände det något som tog ganska hårt. Jag blev med barn och blev mer eller mindre tvingad att göra abort. Men den händelsen orkar jag verkligen inte ta upp nu. Jag slutade på Ikea och fick jobb som telefonförsäljare på 3 ett härligt gäng att jobba med men inte min grej att sälja på folk en massa. Så efter min underbara resa till turkiet med Mea där allt verkligen kunde hända och mycket hände. Jag vet inte jag växte ganska mycket i mig själv där. Träffade massa underbara männsikor och kille. Så när jag kom hem sa jag upp mig på 3 och var arbetslös väntan på att få börja jobba på Claras igen. Där jag älskar att jobba med alla underbara människor och alla underbara stammisar. Men i väntan på det gjorde jag och Jennie en annan resa till turkiet där verkligen allt hände och vi hade världens bästa resa. Där kärleken flödade som bara den. Så kom jag hem och då har kärleken och killarna bara trillat innan och trillat ut ur mitt liv. Men hela hösten längtade jag efter att få komma i väg till Spanien och den bästa resan i hela mitt liv där jag gjorde allt jag aldrig skulle ha gjort träffade människor jag aldrig skulle ha träffat annars.

Mina vänner är det bästa detta året. Jag har aldrig älskat mina vänner så mycket som jag älskat dom i år. Jag skulle aldrig kunna klara av det här året utan dom.

Men mitt 2008 har faktiskt varit ett bra år med lite bakslag men jag har rest mig upp igen och står på mina ben.

Nu ska jag hoppa upp ur sängen och vara social mot folket som är här…


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0