BF-4

Nu ska jag försöka skriva varje dag fram till dagen han väl kommer hur jag känner och mår! Så ni som är trötta på att höra mitt tjat eller mitt klangande så behöver ni inte läsa när det står BF och nr. Detta är mest till för mig. För att komma ihåg symtomen!


Natten har varit hemsk.. Inte många timmar sömn där inte.. Helt slut i dag och orkat inte göra mycket.. Tvättar gör vi men det är nog det ända jag klarar av i dag..
Nu är vi inne på den veckan då jag är beräknad. På fredag är bf dagen. Men som sagt det är ju bara en dag inget annat. Inte många % som föder på sin bf dag!
Har huvudvärk satan i dag men beror nog på ingen sömn i natt. Annars känner jag faktiskt inte så mycket mer just nu!
Tänkte jag skulle packa klart bb väskan i dag.. Har ju dragit ut på det bara för det har känts dumt som att packar jag den så kommer det dröja längre.. Haha är dum ibland.. Men i dag blir den färdig packad!



Kommentarer
Postat av: Greken

Tänk om han kommer imorgon! Vilken perfekt alla hjärtans dags-present det vore ;)

2012-02-13 @ 14:23:30

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0