Sjukvård

Ja visst har vi ändå bra sjukvård. Men ibland blir man lite rädd. 
M fick komma hem utan typ någon vetskap alls vad som har hänt. 
Så nu är han sjukskriven till svullnaden har gått ner i alla fall. Skönt att han skrev på papperna innan! 
 
Både jag och Milo mår ändå helt ok nu! Så vi blir nog helt frisk snart. Och nu under influensa tider så ska vi inte besöka A6, Ikea eller ica maxi. Eftersom han tydligen inte har så bra immunförsvar och nu orkar vi inte med mer sjukdom! 
 
Jag har försökt kämpa för att Milo ska få en så mysig första jul som möjligt. Men just nu känns det verkligen inte så. Och jag börjar typ gråta över hur allt går fel. Väskan är fortfarande inte hittad och nu på 2 dagar har dom inte hört av sig alls. Dom har skickat sms varje dag sen vi kom hem men inte i går eller i dag. Så ny känns det verkligen inte som att den kommer att komma fram! Har en matte uppgift på 10 tal som jag måste göra tills på fredag. Hmm har inte ens börjat! Har ingen energi och ingen tid alls just nu! Ingen som vill göra den åt mig ;) Betalar bra! Känns just nu som att julen kommer bli kaos i stället! 
 
Ja lite klag från mig! Hoppas det går åt rätt håll snart. Vill ju ha energi att berätta om resan ju! 
 
En riktigt sjuk Milo på Istanbuls flygplats

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0