Vin

Gårdagen var som gamla goda tider. Spelade spel och hade det allmänt trevligt. Det var verkligen något jag behövde. Åkte sedan in till stan. Dom andra gick till Karlsson. Men jag ville ju se hur det gick för min karl på Harrys så gick det. Och han är så duktig. Är så stolt över han.
Tyckte han klarade av språket galant.
Men i morse var det inget roligt att vakna. Hade sådan huvudvärk så jag trodde jag skulle dö. Som tur var lyckades jag somna om och vakande igen med lite mindre huvudvärk. Är inte så van vid att dricka längre så det är väl inte så konstigt.


Nu är älsklingen på jobbet igen för en utbildning. Får se vad som sker efter detta.
Ska hem till mamma och kopiera lite papper till Sfi bonusen! så får vi hoppas att vi får något.

Tack min underbara vän Mea för igår Det var verkligen jätte trevligt!

Kommentarer
Postat av: frida

har ni ansökt om bonus nu då eller? vi ska ju också göra det snart, tänkte om du vet mer om det å sånt om ni nu håller på med det? =)

kramar

2011-03-20 @ 16:07:01
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Frida

Ja han är klar me c kursen. jag hoppas verkligen alla får bonus nu. men jag blir ju inte förvånad om dom har några undanflykter. vet du hur lång tid det tar innan ni får bonusen? kramar

2011-03-20 @ 17:37:06
URL: http://fridaingvarsson.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag dricker typ heller aldrig. Senaste gången jag ens tog en smak var i alanya i oktober. Vet knappt om jag ens vågar mej på det igen efter att jag inte druckit på så lång tid ;)



Kul att du hade en bra kväll iaf :)

Kram

2011-03-20 @ 18:33:49
Postat av: adem

du är jätte sötttt

kram

gbg

[email protected]

2011-03-23 @ 19:41:39
URL: http://zeytinada.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0