Växer

Det är egentligen helt otroligt hur en människa kan växa i min mage. Att från en liten sperm till ett embryo till ett foster till en bebis. Jag tycker det är så coolt.
Veckorna går sakta sakta. Men det blir nog värre sen. Man kommer nog inte se på mig att jag är gravid på ett bra tag! Men så häftigt allt är.
På tisdag ska vi till BM igen! Kommer längta till varenda träffa med henne! M har sagt att han ska följa med så ofta han kan. Han vill vara aktiv så mycket som möjligt och det förstår jag. Det är vi som gör det här. HAN OCH JAG!
För varje dag så minskar missfall och för varje dag som går blir jag mer och mer glad. Jag har lovat mig själv att ta kort varje vecka. Ska bli kul sen att se hur allt förändrades. Jag skriver även i min bok GRAVID. Jag vet hur lätt det är att glömma bort hur man mår.


Du är så älskad från första gång jag såg dig!



Kommentarer
Postat av: Martin

Hej!

Har du en minut eller två över, så ta dig tid att besvara Dagens fråga. Handlar idag om musik och träning.

Veckans blogg är på begäran igång igen och The Edge finns även nu på Facebook - länk hittar du på bloggen.



Häng med på en fartfylld blogg med inrikting på styrketräning.



Ha en fortsatt härlig dag!

2011-07-22 @ 15:24:29
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postat av: Evelina

Glöm inte anmäla dig till dagens blogg :D

2011-07-22 @ 15:32:21
URL: http://kungevve.se
Postat av: Erika

Det är så himla roligt att läsa om hur det går för er, blev alldeles rörd av det du skrivit här... Jag önskar er all lycka och hoppas att allt går bra för er och att du mår bra. Kommer att följa med på er resa så länge du väljer att berätta om den, kram på dig!

2011-07-24 @ 15:32:51
URL: http://erikabergstrand.wordpress.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0