Taco

Jag älskar taco jag och M kan äta det minst en gång i veckan. Har inte vart sugen på det ett dugg nu det sista. Men i dag skulle jag försöka äta det. Bjöd hit min bror som var riktigt sugen på Taco. Dock smakade inte som det brukade. Va tusan! Jag vet inte vad jag ska äta. Känner mig ju halvt bakfull hela tiden så är ju inte alls sugen på mat. Hade jag inte behövt få i mig mat hade jag nog inte ätit alls.
Men jag njuter av jag snart förhoppningsvis är i slutet av detta!
Jag har en öppen chips påse. En dillchips. Jag älskar dom men bara tanken att äta chips får mig att må illa. Det är ju ganska bra. Tänk om i alla fall det där håller i sig under graviditeten då kanske jag inte går upp så mycket ;)


Kommentarer
Postat av: Sarah

Hej, grattis igen. läste i dag på en sida om vitaminer att B6 vitaminer är bra när man är gravid och mår illa, de brukar tydligen ta bort illamåedet lite eller till och med helt stog det något om. lycka till med allt :))

2011-07-16 @ 00:04:35

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0