Tabergstopp

Mamma undrade innan i dag om jag och M ville följa med till Tabergs topp. Och där har jag ju inte varit på några år så visst. Det var jag, M, mamma, pappa, bror och farmor. Åt räkmacka tittade på utsikten och mös. Jag och M berättade även för farmor att vi var gravida. Hon blev självklart riktigt glad.
Sedan spelade jag, M och Marcus mini golf. Det var första gången M spelade och han älskade det! Men han hade ingen ny börjar  tur. Utan mini golfen vanns av mig. Som alltid ;) Riktigt duktig på mini golf!
Har haft en jätte mysigt kväll!

Kommentarer
Postat av: Elin

Ser ut som att ni har haft det toppen mysigt kul med såna dära spontana utflykter! =) nästan roligare än med planerade för då har man sån förväntan på att allt ska bli bra! Kul med kort men jag måste bara sägen en sak! det ser ut som att din mamma (för det är väl hon i blått randigt) spetsar gubben som sitter bakom! Först fattade jag inte utan det såg ut som att hon höll i typ en pinne med ett dit klistrat huvud!=) hihi jag har iaf haft kul åt det!=) ha en bra onsdag!

2011-07-27 @ 03:53:37

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0