Sjuk

Har lyckats få en förkylning nu med. Vill inte. Har en massa jag måste fixa men orkar inte göra något. Håller på att fixa lite bland alla kläder. Få iordning på det hela. Blir ju snabbt stökigt i garderoberna!
Jag och Lisa pratar om att köra en loppis snart så kanske kan lyckas få ihop lite kläder och sälja. Ska även försöka plocka fram lite små skit saker som någon annan kanske vill ha :)


M är på väg till skolan nu och ska försöka göra klart sista provet i SFI så vi kan ansöka om SFI bonus. Sen ska han kolla upp vilken skola han ska göra sen.
I morgon ska vi till AMS och kolla upp truckkort. Tydligen så vill M jobba med det ett tag. Och då kan vi ju tjäna lite mer pengar. Tack vi ju inte nej till ;)

I dag blir det en inne dag i ett lugnt tempo!
Ska be M köpa lite apelsiner. Ska äta en massa C-vitaminer !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ang Sfi bonusen, kan man ansöka "kurs" vsi dvs när man slufört C kursen så kan man ansöka om 8000:-? Eller måste man ahr slutfört D också? De på Ömers skola säger att de är D men när jag läser papperna från komunen så uppfattar jag att man kan söka efter varje kurs.

2011-07-11 @ 16:32:57

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0