Jag vill ha orken

Jag vill ha min ork tillbaka. Jag vill orka baka kakor. Har varit så sugen på att baka något. Jag vill orken tillbaka och fixa mig själv. Just nu ser jag ut som hej kom och hjälp mig. Jag behöver ork att fixa till i lägenheten. Och definitivt jag vill ha orken tillbaka så jag kan orka träffa mina vänner.
Skulle även i dag träffat Johanna för att plugga men nej det fick vi tacka nej till i dag med.


Får se vad dagen vill erbjuda mig. Hoppas i alla fall på en bättre dag i dag än i går. Fy tusan.
Mamma var nyss här och gav mig lite panodil. Skönt att ha en på besök en kortis! Det är inte fel att bo nära sina föräldrar. I LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner precis som du...jag mår inte illa eller så...jag är bara såååå sjukligt trött...orkar inget...tom att duscha är ett projekt...men de säger att det brukar gå över när man passerat första trimestern...och det har vi ju snart, bara tre v kvar...:) ska du och M göra KUB/NUP testet?

2011-07-19 @ 17:02:51

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0