Han städar

Jag har allt en bra man jag!
Han städar just nu lägenheten medan jag sitter framför datorn. Haha det är så det ska vara ;)
Han brukar faktiskt städa ofta. Och speciellt just nu när jag mår som jag gör.
Ännu en grå dag i Sverige. Inget regn än men kallt är det.
Jag undrar om det verkligen kommer tillbaka någon sommar i år.
Fast som ni vet så klagar jag inte. Jag njuter. Jag skulle aldrig klara av värme just nu!


Åker till Halmstad i helgen och visst vore det mysigt med lite sol fast jag skulle ju inte klaga på lite regn droppar. Finns det något mysigare än att höra regnet på taket?

Annars börjar livet bli bättre. Mår inte lika illa längre. Jag försöker hålla det i schak!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0