Fin besök

Å vad jag älskar att sova i våran säng. Jag älskar våra lakan. Är så trött just nu så vill ligga i sängen hela tiden.
I dag är det den stora tvätta dagen. Oj vad tvätt man har efter en resa. Skönt att ha en bra tvättstuga så det går fort. Skönt att slippa ha all tvätt i lägenheten. Man kan få plats med en tvättmaskin här men jag vill faktiskt.
Snart blir det storhandling också. Handla så kylskåpet är proppfullt.
Har även hunnit med ett fin besök av mormor och morbror. Det var mycket trevligt.
Resten av dagen blir bara i soffan tror jag. Försöka få i ordning på det mesta efter semestern.
I morgon blir det den stora flytta dagen syster och chrille blir radhusägare på heltid :)

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0