Ett litet tips

I dag gick jag upp gick hem till mamma som jobbar kväll i dag så hon var ledig nu på dagen.
Jag hade bestämt att detta skulle bli en bra dag. Så jag ville inte känna av hur jag mådde.
Vi åkte en sväng till Bankeryd. Först till Backamo och kollade lite det är så mysigt där. Sedan köpte vi blommor som vi skulle sätta hos morfar och farfar även gammelmorfar och gammelmormor fick lite blommor. Gjorde som sagt kyrkovärvet på bankeryds kyrkogård där många i släkten ligger. Jag tycker det är viktigt att besöka gravarna. Jag kommer alltid att göra det. Jag tror att dom vet om det på något sätt. Än så länge åker jag inte ut dig själv men passar gärna på att följa med mamma när hon åker ut.


Sen blev jag bjuden på en underbar lunch hemma hos mammsen. Hemmagjorda köttbullar sås och potatis och lite efterrätt. Mamma skickade även med en matlåda till M. Och hon var väldigt på att M skulle få denna matlådan. Hon var rädd att jag skulle äta upp den också. Så hon skickade ett sms till han och sa att köttbullarna är på väg. Hon ringde även nu i kväll och kollade så han hade fått dom. Älskar verkligen att mina föräldrar har en sådan bra relation med M. Jag tror det är väldigt viktigt.

När jag kom hem i eftermiddag så startade jag datorn och kollade på Greys Anatomy! Håller på att kolla på säsong 7. Snart gjort halva på 2,5 dag. Har faktiskt mått helt ok i dag. Mådde lite illa nu i kväll. Men trotsade den och fick i mig mer mat.

M var i väg och köpte sura alhgrens bilar till mig. Har fått ett tips att det kan vara bra.. Fick i mig hela påsen ganska snabbt. Och jag tror jag frätte sönder hela tungan. Haha! Sen hade han ju köpte chilinötter också. Men aj vad ont det gjorde att äta dom eftersom min tunga är helt förstörd. Så det är ett tips ät inte upp en sådan påse för fort!

I morgon hoppas vi på en lika bra dag. Och om det inte regnar tar vi en tripp till Hjo och kollar. Självklart blir det ett besök på hem och hobby. Och absolut på mitt favorit ställe glasscafét! Sen hoppas jag på en rökt sik till lunch!
Men en dag i taget! Nu ska jag kolla lite mer på Greys innan jag ska blunda och försöka sova igen!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0