Ensam hemma

Hade fika gäster här hemma i dag. Har varit galen sugen på äppelpaj ett tag så bjöd min bror och mamma på fika. Mamma blev nog glad. Hon var helt slut efter att ha jobbat helg. Sen gick jag och mamma upp en snabbis till mormor och hälsade på. Nu heter bebisen Oskar enligt henne. Jag och mamma fattade inget när hon frågade hur oskar mådde. Haha så söt hon är!
Var även och hämtade en sak till bebisen. GRYMT tidigt jag vet. Men fann den på internet billigt och bra så då får man ju passa på!


Har precis mummsat i mig mcdonalds! Var galet sugen på det också i dag! Och nu ska jag krypa upp i soffan och kolla på lite Grey´s M har haft utbildning på jobbet och nu är han hos en turk vän och kolla på fotboll och dricker öl! Tackar inte nej för lite ensam tid här hemma faktiskt!

Sänker även en tanke till alla i Norge. Till mina vänner som bor i Oslo och självklart resten av folket!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0