Inget aktiv

Här är jag inte så aktiv längre. Jag har ingen lust alls att skriva. Känns som jag skriver samma sak varje gång ändå. Varför ska då skriva det om och om igen!
Mår ok! Jag mår inte bra men ok! Jag mår inte lika illa som innan och har inte gjort det på 3 dagar nu. jääj! Men jag mår inte bra ändå. Det gör ont i bebis magen och det värker till då och då. Men jag känner inte för att ringa sjukvården för man får ingen hjälp ändå!
Längtar så tills jag får göra ultraljud igen och se att det verkligen är något liv där inne..
Har gått in i ännu en ny vecka och nu även en ny månad. Så det rullar på sakta sakta!
Ja annars är jag så otroligt trött! Jag längtar till att få lägga mig i sängen varje gång jag går upp ur sängen på morgonen! Jag är nog den mest osociala människan i världen. Men jag orkar inte. Förlåt alla vänner!
Hänger ofta hos mamma och pappa! För jag har ingen lust alls att laga mat. Och skulle jag bara vara hemma så skulle jag nog inte få i mig någon mat alls. Så jag är så glad att jag har mamma som ger mig lite mat.


För övrigt så börjar skolan i morgon och jag har ingen lust alls att gå dit! Det är bara en 50 p så den är ganska kort. Och jag hoppas så att jag får tillbaka min energi igen! Sen efter skolan ska jag träffa Johanna för att göra ett försök att göra klart etiken! Måste boka prov till nästa fredag. Och har inte ens läst boken!

Jag vet att ur allt detta så kommer det komma ett mirakel. Jag ska bli mamma! Men just nu gläds jag inte så mycket. Det är hemskt! Men detta är det värsta jag varit med om! I över 6 veckor har jag känt mig bakfull, åksjuk mått illa. Jag har inte kräkts mer än 4 gånger under denna tid. Men spyan sitter i halsen på mig.

Jag vill bara kunna njuta av att bli mamma nu! Få en riktig bebis mage och kunna se att barnet verkligen lever. Även att man har sett den än gång så vill man ju se den igen speciellt efter dom riskfyllda veckorna!

Ja och sen så är jag så arg och besviken! Ibland tänker inte alls folk på vad dom skriver eller säger och jag ska nu sluta läsa och lyssna. Jag orkar inte det mer!

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag lider med dig för jag vet hur det var.. Men det går över... Tyvärr har mitt börjat komma tillbaka lite nu på slutet.. Ang att du har ont i magen så kan det vara fullt normalt. Jag hade också jätteont.. Det är som livmodern växer och bebisen växer.. Tänk vilken aktivitet och utveckling som sker i din kropp just nu.. DU SKA BLI MAMMA!! Kram

2011-08-08 @ 20:18:37
URL: http://maxedius.blogg.se/
Postat av: Fredrika

Hihi du kopplade det fort du :)



Jaa, mamma bor också här, vi bor grannar, dörr i dörr, haha. Så jag har det bra ;) Hade aldrig klarat mig utan henne, speciellt inte nu när H fortfarande är kvar i Turkland.



Vi fick veta könet i vecka 15 :)

Ganska tidigt men läkaren var säker, men jag är ändå beredd att han säger det är andra könet och att han såg fel nu när vi ska på nytt haha. Men det hoppas jag inte, för då har jag köpt på tok för mycket i "fel" färg :D



Nej dom säger ju inte det på många ställen i landet längre tyvärr, men har hört att det ska finnas relativt billig och bra privatklinik i Jkpg som talar om det :)



Hihi så kul när folk börjar gissa vad vi väntar, vi får se hur många och vilka som har rätt sen ;)



Åh magiska gränsen, då hoppas jag verkligen att ditt illamående släpper av nu :) Annars orkar man inget, jag vet!



KRAM!

2011-08-08 @ 23:16:07
URL: http://eddegirl.blogg.se/
Postat av: Anna

Klart att det var dig jag menade!:) Syftade på all hjälp med papper osv!:)



PUSS <3

2011-08-08 @ 23:48:25
URL: http://annisen2.blogg.se/
Postat av: Sofia - Vinn en ziperall på min blogg!

Hoppas du får en trevlig kväll :)

2011-08-11 @ 18:29:27
URL: http://smnmode.blogg.se/
Postat av: D

För ca en vecka sen gick du förbi mig med din pojkvän, när du gick där så fick jag en känsla av att du va gravid. Idag råka jag klicka in mig på din blogg o det visa sig att du va det.. Helt sjukt.... Ville bara säga grattis och lycka till/// en annan jönköpingsbo som är på smällen

2011-08-11 @ 21:05:48
Postat av: Mikaela

<3 dig

2011-08-12 @ 10:56:56
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Maria

Hej gumman. Tänkte bara säga att jag drar igång en ny blogg här igen. Får se hur länge det håller den här gången men nu har du iaf adressen ;). puss

2011-08-14 @ 16:16:07
URL: http://thepeterpansyndrome.devote.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0