Rosa moln

Förstår ni vilka rosa moln jag har gått på hela dagen. Sen jag lämnade hotellet har jag bara lett.. Det var en sten som fall från min mage och nu på kvällen har mage släppt en del.
Jag ska berätta för er sanningen. men jag ska vänta lite på den. Det sjuka var bara att dem vände sanningen till deras för del. Men det jag vet var ju att jag sa upp mig och ville sluta tidigare än 30 oktober. Så jag vet inte riktigt vad dem sa till dem andra egentligen. Men BULLSHIT!
Även att dem kunde hitta min blogg genom google var bullshit för innan kunde man inte söka på den då jag hade spärrat det. Men jag är FRI! Det är så det känns. Fri från att ha varit fången.
Jag behöver aldrig få så ont i magen när telefonen ringer.
Mer om allt kommer senare. Nu ska vi ut och fira lite :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!



Jag undrar vad Mustafa ska göra sen när han kommer till Sverige? Tror du inte det kommer att bli svårt för honom när han inte kan språket? Har han nåt jobb på G eller så?

2010-09-19 @ 10:05:35
Postat av: sandra

Hej Zandra! Nej jag är ledsen. Har varken tid eller ork just nu. Har fått nytt jobb så har fullt upp. Hoppas du hittar någon som kan hjälpa dej! Kram

2010-09-19 @ 10:42:11
URL: http://sandrawahlgren.blogg.se/
Postat av: Elin

Hej! Såå, du sa upp dig allafall. Förstår att de känns bra :) Längtar också hem men de känns okej att vara kvar, men jag stannar inte till slutet utan ska hem början av novmber! Hur kom du undan "uppsägningstiden"? :P Blev de arga? Haha. Ha det fint!

2010-09-23 @ 13:13:30
URL: http://dareling.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0