Mår lite smått illa

Var uppe vid 7 i morse för att följa med M till den nya skolan. Han trodde att han bara skulle få skriva in sig. Men nej då. Han skulle börja där i dag så lite onödigt att jag följde med. Men han var lite nervös så var väl bara tur att jag följde med han.

Åkte sedan hem och somnade en stund på soffan. Var sjukt trött.
Nu är jag inte så trött längre men jag mår illa i stället.
Inget bra då jag snart ska jobbet. Men det går nog över när jag väl är det.
Senare i kväll blir det träningen igen.
Idag kör vi cykel activo 45 min.
Har lite ont i benen efter i går. Men det ska nog bra det med

Kommentarer
Postat av: Katarina

Du har inte blivit smittad av Syster Yster????

2010-12-06 @ 12:19:50
Postat av: Anna

Vad roligt att äntligen skolan har börjat för honom!:D

Hoppas ditt illamående går över! Och du, fa-an vad duktig du är med all träning! Blir riktigt imponerad!!:) pusss

2010-12-06 @ 16:10:51
URL: http://annisen2.blogg.se/

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0