30 dagar med bloggen: Min första kyss

I dag ska jag skriva om Min första kyss
Oj jag kommer ihåg min riktiga kyss som om den var i går.
Det var min ungdomskärlek. Jag hade vart kär i han i flera år. Men hade aldrig vågat prata med han.
Sen så lärde jag känna en av hans kompisar och han och * kom hem till min kompis en kväll. Samtidigt som min ex pojkvän som jag blev tillsammans med efteråt.
Mitt ex hade varit kär i mig länge. Men jag kände inget för han.
Så den kvällen gick jag och den kille i väg. Och då fick jag min riktiga första kyss.
Killen som var kär i mig var helt förstörd.
Oj vilken kväll det blev. Men vad glad jag var!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Zandra..

Jag ville bara titta in och skriva att jag följer din blogg och jag tycker att den är väldigt rolig och spännande. Jag heter också Sandra och är från Habo. Jag har för mig att du också är det från början för jag känner igen dig lite. Jag vet inte om du känner igen mig..

Hoppas inte du har något emot att jag läser din blogg=)

Kram Sandra

2010-12-07 @ 17:40:52

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0