Mys natt med Sami

Ja så har jag och sami tillbringat en natt på ett lyx hotell. Å vad det var skönt. Det var så underbart att komma i från P.P och allt där bara för en natt. Få duscha i en normal dusch och sova i en normal säng.. Å vi bara njöt. Vi gjorde inte så mycket. Åt middag och sedan gick vi runt och kollade på hotellet sen gick vi och kollade på film. Men vilken behövlig kväll/natt/dag vi fick :) Tack sami för att du valde mig...
Och tack alla i teamet som var glada för min skull och önskade mig en trevlig tid på hotellet!

Kommentarer
Postat av: Sara Ekroth

Hej!

Tänkte höra med dig hur du gjorde med att få jobb i Alanya, arbetstillstånd osv? Jag har funderingar på att flytta ner dit några månader i början av nästa år. Vore kul att höra lite information :)

2010-09-01 @ 16:11:37

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0