Mustafa

Det finns inga ord hur mycket jag älskar han. Vad han betyder för mig.
Jag vill leva mitt liv md han.
Han behandlar mig som en prinsessa. Han visar varje dag hur mycket han älskar mig.
Vårt förhållande började väl inte perfekt. Med att han var otrogen med mig mot hans dåvarande flickvän.
Men från den dagen vi träffades för andra gången visste jag att det var mig han tyckte om. Och från första stund då vi träffades igen förra året visste jag att det var mig han ville ha. Det var mig han älskade.


Fick massa konstiga mail av hans ex. Där hon berättade hur mycket han hatade mig hur sjukt i huvudet han hade sagt att jag var. Att jag skulle alltid vara hans nummer 2. Att han är ingen bra kille. Jag skulle minsann få se det. Allt han säger skulle bara vara tomma ord. Han skulle börja visa sitt riktiga jag.

Jag har inte sett något av det. Han har bara visst mer och mer att han älskar mig. Att jag betyder allt för han.
Och det hon inte vet. Som ingen annan vet. Är att under det året hon trodde att han inte hade någon kontakt med mig. Då dem var tillsammans då han var i Norge hade vi mail kontakt. Han mailade mig ofta och berättade hur mycket han saknade mig och älskade mig. Han ville inte vara i det förhållandet han var i. Om jag bara sa att jag vill ha han skulle han lämna henne. Jag sa ju så klart nej tills den dagen jag såg han igen.

Nu 1 år och 3 månader är jag så lycklig! Jag vet att jag har valt mannen i mitt liv. I går berättade Mustafa för mig hur lycklig han var med mig. Hur glad han är att han aldrig slutade höra av sig till mig. Att han alltid har tyckt om mig. Att jag alltid var hans ÄNGEL!

Jag älskar han! Och i går kom han även hem med en ros till mig :)

Kommentarer
Postat av: Mikaela

Ja det suger ju verkligen! Då kan ni ju inte åka hem till Sverige tillsammans :(

puss

2010-08-19 @ 19:32:48
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Anonym

är det tjejen på T som du menar?

2010-08-26 @ 00:00:52
Postat av: Anonym

med namnet som börjar på T? som han har kysst?

2010-08-26 @ 23:16:30

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0