Letar

Jag har stora funderingar på att åka hem i slutet av September. Jag känner att jag inte har så mycket mer att göra här nere. Jag känner att jag vill i alla fall försöka komma hem innan det är försent.
Jag vet att jag verken har jobb eller boende. Men det spelar ingen roll. Jag tror ändå att jag kommer hem i slutet av September. Ska diskutera allt med mamma och pappa nu när dem är här. Har tills den sista augusti och bestämma mig. Usch är så klyven. Vad tycker ni att jag ska göra? Snälla ge mig råd?


Plus att sista tiden har jag mått illa nästan varje dag! Jag mår illa om jag äter jag mår illa om jag inte äter jag mår illa när jag vaknar när jag ska sova under dagen ja nästa hela tiden. VAD ÄR DET MED MIG!

Jag känner också att jag är inte den rätta jag här nere längre.
Jag har börjat leta efter billiga flyg hem till Sverige

Kommentarer
Postat av: maria

Du ska göra som du känner Zandra, vad som blir bäst för dig/er. Vi tycker ju såklart att ni ska komma så snart som möjligt så att vi får hälsa på hihi :) Jag vet ju hur det är ... inte uppskattat att åka hem tidigare, men ibland måste man ta sig själv främst, så är det bara. Men då kan inte Mustafa följa med förstås? Å andra sidan kanske det är bra om du kommer före så att du kan ordna med jobb, boende osv ...

Men som sagt, det är upp till dig, ingen annan som kan bestämma vad du ska göra. Lyssna till det som sitter där inne ;) KRAM!

2010-08-26 @ 17:49:58
Postat av: Mikaela

Du ska göra precis så som din magkänsla säger.. Men jag förstår att du börjar bli trött och mätt på jobb och staden. 5 månader är en jättelång tid där nere. Det mesta är gjort, plus att du var där förra säsongen.

Hoppas du kommer fram till det rätta svaret för dig!

Saknar dig.

Puss o Kram

2010-08-26 @ 22:51:23
URL: http://melvan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mår illa och är trött...hmm...jag skulle allt tro att det är en liten kotte i din mage...=)

2010-08-27 @ 10:36:09
Postat av: Lindha

Jag tycker också du ska göra som du vill och känner för. Även om det hade varit JÄTTE kul att få träffa dig där nere. =) Men känner du att du vill hem så ska du naturligtvis göra det gumman =) Hoppas allt e bra nu när mammsen och pappsen e där hos dig! ;)



Kramar....

2010-08-28 @ 00:39:15

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0