Hotell

I går ringde Sami och berättade att hon hade vunnit en tävling där hon får ta med sig en valfri vän och sova på ett jätte fint hotell. Och hon valde mig. Jag är så sjukt glad. Det är något vi båda behöver och det ska bli sjukt kul att få komma bort lite. Så på måndag checkar vi in och sover en natt på ett fint hotel.

Det är tråkigt att visa på jobbet inte kunde vara glad för min skull. Att visa sa att det var ju inte jag som vann tävlingen varför ska jag få åka och missa några timmar på jobbet. Orkar inte lyssna på folk som inte kan vara glad för någon annans skull.

Jag och Sami kommer ha det hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: Sand mellan tårna

Va kul! GRATTIS!! Var ligger hotellet? Å strunta i kommentarerna. Dom är bara avundsjuka. Typiskt den svenska avundsjukan. Det är så...det får INTE gå bra för någon annan och man får INTE ha det lite bättre än någon annan. Ju bättre det gått för oss (businessen) ju fler "vänner" här har jag förlorat. Sticker i ögonen men med sådana vänner behöver man inga fiender. Så skit i dom! Jag tycker iaf det är super kul och hoppas ni får urmysigt.

2010-08-28 @ 08:00:08
URL: http://sandmellantarna.com

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0