Ont i huvudet

Ganska ok kväll i går. Gick framåt i all fall. Inte så mycket folk. Men det har börjat rulla på nu på claras.

Visst jag är en tjej som tänker för mycket och ältar för länge. Men det är såådan jag är. Kan folk inte bara accepetra det?  har börjat med att hålla alldeles för mycket för mig själv. det är inte bra.. men orkar inte höra komentarerna längre.

Är så sjukt trött och har så sjukt ont i huvudet.. Vet inte vad det är med mig.. Men det går väl över. Ska väl hoppa upp ur sängen nu och fixa lite. Fy va skönt att ha en riktigt säng =) sen blir det jobb igen..

Längtar tills lördag å det är inte bra.. man ska inte längta då blir det i bra. Ska vara hos Mona på förfest. Kan bli trevligt tror jag


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0