Underbara jobbet

Inte kunde jag tro att jag skulle trivas så bra att jobba på mitt extra jobb. Men så glad man blir och i dag var de flesta Goa och glada. Då blir man ju själv extra glad. 7-13 jobbade och en helt underbart tid. Gick hur fort som helst.

Ledig från praktiken i dag och i morgon så nu tar jag helg. Ska bli så skönt med ledig. Bara slappa. I morgon blir det nog familjedag och på lördag ska vi nog upp till Gazi och Johanna på middag.

Milo min lilla charmör vad jag älskar han! I dag köpte vi såpbubblor som vi lekte med och han älskade det men blev arg när de gick sönder. Haha det var så sött! Vilken glädje han ger mig.

Sen pratade vi med kusinen på tango innan det var dags för sängen!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0