Stolt

Imorgon är det dags för sista dagen på praktiken. Det är verkligen så tråkigt att den är slut. Men sen ska det bli så skönt med lite ledigt. Fast börjar med att jobba på måndag. Men bara en dag än så länge.

Vi kunde inte fått bättre väder i dag. Vilken tur vi hade på sommarfesten på praktiken. Sol och skönt.

Sen var det ju vårfest på Milos dagis. Kan bara säga att jag är så stolt och glad över att få vara Milos mamma! Vilken gåva jag har fått! Fick höra i dag att jag strålade alltid så när jag ser min son. Jag älskar han så!

I dag fyndade jag även ett par kavat sandaler på erikshjälpen. 30 kr fick jag betala för nästan ett par helt nya. Så nöjd. Jag är ju absolut ingen second hand köpare men dessa var ett riktigt fynd!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0