Sol

Oj vilken härlig dag vi har haft i dag!

I går hade Milo diarre, så han fick stanna hemma från dagis. Tror inte det var något speciellt för han mådde jätte bra i dag. Men ville inte chansa. Så åkte ut till syster för vi skulle hämta henne. Följde med min finaste systerson till hans dagis för att lämna han.
Sen åkte vi till farmor för att umgås lite med henne! Vår älskade famo!
Solen lös så vi satte oss på balkongen och njöt i solen dock blåste det en del.

I eftermiddags så ringde Mea och ville ta en kaffe i solen. Jag var inte sen att tacka nej. Så på med kläder och bege oss till staden. Så skönt att på nära så man kan vara nere på 2 min.

Sen gick jag och Milo till systers jobb där Chrille och Leon var. Så gick vi till mcdonalds och åt. Pojkarna är verkligen som bröder. Små bråkar lite. Men så söta dom är!

Jag är så sur. Min iphone är inlämnad på lagning och det är så jobbigt med skit mobilen jag har fått låna...
Så blir nog ännu mindre uppdatering här!

Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0