Smärtor

Ännu en dag på praktiken gjord och bara en dag kvar sen har andra veckan gott. Ledig tors och fred. Men ska jobba på torsdag. Ska bli kul faktiskt att jobba lite.

Efter praktiken så gick jag och Milo till stan för en mysig stund med Mea. Sen hem och laga en underbart god middag.
Men pang sa det så fick jag så jäkla ont ovanför bröstet. Det hög till och strålade ut i höger arm. Mamma fick komma hit en stund för det gjorde så ont. Så hon hjälpte mig med Milo. Underbara mamma. Det är någon muskel som gör ont. Och det gör galet ont. Försökte massera lite men det gör för ont. Hoppas lite sömn hjälper.
För på torsdag ska jag klara av att hjälpa mina tanter och gubbar.

Trivs fortfarande så himla bra på praktiken och vet att det är att hjälpa folk som är mitt yrke. Sedan har jag ju en plan att plugga till det som jag verkligen vill jobba med. Ska prata med min syo någon dag. Om 3 veckor när praktiken är klar. Har jag endast 1 kurs kvar tills jag kan kalla mig uska. Känner mig så otroligt stolt över mig själv att jag snart är färdig. När jag sökte in till skolan var jag rädd för att inte klara av att plugga. Men så fel jag hade!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0