Kärlek övervinner allt!

Jag brukar inte prata om hur jag och M har det som par. Jag tycker inte alla har med det att göra. Självklart är vi som alla andra par. Vi bråkar också ibland, vi är sura och irriterade på varandra. Men det är helt normalt!
Kärleken går i vågor. Ibland är det bara lite glöd men så puff så blir det eld och lågor igen. Och det tycker jag är så underbart! Att man från ingenstans kan känna sig nykär.
Länge har jag väntat på det som jag fick höra för några år sedan. Allt han skulle göra mot mig. Valde att inte tro på det hon sa att det bara var drama! Och nu vet jag med all säkerhet att han aldrig kommer göra det han "tydligen" gjorde mot henne.
Det känns så skönt att lita på han, att veta att han gör allt för mig och Milo för det kan jag lova att han gör.

Jag älskar han för alltid! Han är min andra halva!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0