Duktiga

Vilka otroligt duktiga vänner jag har. Så stolt över dem. Att de lyckas med saker och ting och vågar ta steget.
Jag önskar min vän Maria all lycka till. Jag vet att hennes projekt kommer bli grymt i sommar är så glad för hennes skull.

Sen i dag så fick jag en mys stund hos Lisa. Vi behöver inte ha hörts på flera veckor. När vi väl ses vet vi var vi har varandra och allt är som vanligt. Vi båda har fullt upp. Och i dag fick jag veta att hon kommer få ännu mer fullt upp. Då min älskade Lisa ska bli regionschef för New Yorker. Hon är ju så grym. Ingen passar bättre än vad hon gör...

Jag blir så glad när mina vänner lyckas, när det händer något kul för dem. Är de glada då är jag glad. För jag har de finaste vännerna man kan ha. Det är inte många men det är helt underbara få vänner jag har!!

Kommentarer
Postat av: Maria K

Pussgurka!

2013-05-18 @ 09:32:47

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0