Vart är du?

Nu de senaste åren har feb-mars varit riktigt jobbiga månader. Då jag har mer depression än på hösten. Saknade efter våren, solen, värmen och även Alanya som vaknar till liv. Som tur är har jag min son som gör att jag inte går ner mig så mycket!
Men jag vill bara att det ska bli vår nu! Vill sitta i solen och ta av mig jackan för att det är varmt.
Satt på balkongen i dag och njöt en stund men det är ju inte varmt!

Jag vill ha något roligt att se fram emot en resa! Tur vi ska shoppa loss i ullared nästa helg om jag nu kommer iväg. Alltid ska det vara något som krånglar!


Kommentarer
Postat av: jaana

Längtar också efter våren!!

2013-03-12 @ 21:44:27
URL: http://bananajaana.blogspot.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0