Tidig god natt

Klart Milo vaknade 7 i morse. Skit unge! Men blev pigg snabbt och hade en mysig morgon innan han gick till dagis.

Själv så skulle jag på studiebesök på dialysen jätte intressant faktiskt. Sen fixade jag en del ärende hämtade förstoring på det kortet som var i JP. Så söt han blev. Sen hämtade jag Milo på dagis körde M till jobbet, väntade på mamma och sedan handlade vi. Så fullt upp.
Så när vi kom hem ville jag bara att han skulle sova men nej inte i dag. Men tillslut snarkade han!

Men nu ska jag sova. För i morgon är det praktik!

Kan man få för många nappar? Nej tror inte det! Dessa fick följa med oss hem i dag!


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0