Sol, blåst, kallt.

Det såg så härligt ut när man var inne. Solen sken och himlen var blå. Men fy vad det blåste och var kallt.
Men lilla familjen åkte till Stadsparken ändå för att mysa med mormor, morfar och kusin.
Gungade i den stora gungan och kusinerna satt verkligen och kramade varandra i flera minuter. Å vad jag älskar att se dem tillsammans. Sen gungade mer och lekte innan vi matade pippi fåglarna. Milo somnade så fort vi startade bilen.

M åkte till jobbet och jag och Milo hade en ledsen men mysig söndags eftermiddag. Vi badade, låg och mös i sängen. Milo sa ett nytt ord i dag tutte.

Nu sover han och jag tror han kommer bli sjuk i natt :( själv har jag prov i morgon som jag knappt läst till!


Kommentarer
Postat av: maria

Finns massor av olika sidor sen finns det mycket att buda hem på tradera. Det där beställde jag från jny design :-)

2013-03-11 @ 08:03:12
URL: http://marusschka.blogg.se

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0