Undersköterska

Hade jag inte blivit gravid hade jag vart klar för ett år sedan. Hade jag gjort mina 2 praktiker när jag väl hade de kurserna (kunde inte då jag hade problem med graviditeten) så hade jag vart klar nu.
Men jag blir klar till hösten. Då har jag bara en kurs kvar.
Jag ångrar inte att jag fick Milo mitt upp i allt och jag är så galet stolt över mig själv att jag snart är färdig! Det trodde jag inte om mig själv. Trodde det var en spontan sak som jag fick för mig. Men att jag valde så rätt och är snart undersköterska är så bra gjort. Ska läsa några kurser till efter det för att få jobba med det jag verkligen vill jobba med.


Kommentarer

Här kan du skriva till Zandra:

Vad heter du:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0